beoogo

Inloggen in beoogo:

https://my.beoogo.com/

Gebruik als inlog uw e-mailadres. Uw wachtwoord is u rijksregisternummer zonder komma’s, punten of streepjes.

Opgelet! indien u hetzelfde emailadres had geregistreerd voor meerdere gezinsleden, zal deze slechts bij één persoon geactiveerd zijn! In geval u niet kan aanloggen:

1. Gelieve dan de rijksregisternummers van andere gezinsleden ook uit te proberen als wachtwoord

2. Als dit lukt, maar het betreft niet de persoon waarvoor u een afspraak wenste te maken: geef bij de opmerking duidelijk aan voor wie de afspraak is.

3. Lukt het niet om aan te loggen met één van de rijksregisternummers dan druk je op wachtwoord vergeten

4. Lukt ook dit niet, dan staat uw emailadres nog niet bij ons geregistreerd: mail of bel ons en dan maken we een account voor u aan. Uiteraard is ons onthaal ook nog steeds beschikbaar om telefonisch een afspraak te maken.

5. Bij uw eerstvolgende afspraak kan u vragen om uw gegevens aan te passen zodat uw gezinsleden ofwel met een eigen mailadres kunnen inloggen ofwel dat u de mogelijkheid hebt om via uw eigen account afspraken te maken voor uw gezinsleden.

Medicatie aanvragen via Beoogo:

  • Om een optimale opvolging te garanderen wordt medicatie steeds voorgeschreven tijdens of na een raadpleging. Onze artsen geven voldoende voorschriften mee tot aan de volgende consultatie. 
  • Enkel medicatie die u al enige tijd gebruikt kan via deze weg aangevraagd worden.
  • Slaap- en kalmeermiddelen kunnen nooit buiten het kader van een raadpleging voorgeschreven worden.
  • Hou rekening met een verwerkingstijd van een week.

 

  1. Meld u aan via : https://my.beoogo.com/
  2. Selecteer bij “Aanvragen”: Aanvraag indienen
  3. Selecteer als instelling ‘Huisartsen .A VZW.
  4. Duid aan voor welke patiënt de aanvraag is.
  5. Duid bij hulpverlener uw vaste huisarts aan.
  6. Bij langdurige afwezigheid van een arts kunnen wij de aanvragen laten beoordelen door een andere arts.
  7. Selecteer het betreffende geneesmiddel in de lijst
  8. Voegt bij commentaar de reden van aanvraag toe.
  9. Druk op verzenden.
  10. Uw huisarts zal uw aanvraag bekijken wanneer het past. Reken op een verwerkingstijd van een week.
  11. Via ‘Mijn Aanvragen’ kan u de aanvraag opvolgen. Er zijn 4 mogelijke statussen:

 

De medicatieaanvraag staat op uw identiteitskaart
Controleer de opmerking
Controleer de opmerking
Zolang uw aanvraag nog niet behandeld is staat deze ‘in afwachting’